انتخابات ایران بر جبهه مقاومت تاثیر دارد

حجت‌الاسلام نکونام بابیان اینکه نگاه جبهه مقاومت به انتخابات ایران است، افزود: بی‌شک حضور حداکثری و انتخاب درست می‌تواند جبهه مقاومت را تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 28 خرداد) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: شکل‌گیری دولتی با رای بالای مردمی و با انتخاب و رای درست می‌تواند جبهه مقاومت را تقویت کند و پایه‌های اسلام را قوت بخشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی آثار این انقلاب را در منطقه شاهد بودیم و امروز این آثار در کشورهای سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه به خوبی مشهود است.

 

حجت‌الاسلام نکونام به انتخابات سوریه اشاره کرد و گفت: مردم این کشور با وجود همه مشکلات و آسیب‌هایی که از داعش و ترورسیم و استکبار جهانی متحمل شدند اما متوجه این موضوع شدند که با حضور در صحنه باید انسجام درونی کشور خود را تقویت کنند.

 

امام جمعه شهرکرد به برخی کاستی‌ها و ضعف‌های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود خدمات قابل توجهی که در کشور ارائه شده اما به سبب برخی انتخاب‌های نادرست و سوء مدیریت مسئولان ضعف‌هایی نیز شکل گرفته که می‌طلبد مردم با انتخاب درست در این دوره از انتخابات در رفع اشتباهات گذشته بکوشند.

 

حجت‌الاسلام نکونام، انتخاب افراد باایمان را ضامنی برای مدیریت صحیح کشور دانست و گفت: بی‌شک با انتخاب درست می‌توان کاستی‌ها و اشتباهات گذشته را جبران کرد.

 

وی، تمدن سازی اسلامی را از آثار انتخابات برشمرد و افزود: امید است نتیجه انتخابات به خیر و صلاح کشور و مقاومت منجر شود.

 

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید همزمان با 31 خرداد، اظهار داشت: شهید چمران به واسطه ایمان و اخلاص بالایی که داشت در هر عرصه‌ای که ورود پیدا می‌کرد موفق و نمونه بود.

 

حجت‌الاسلام نکونام به ولادت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان نیز اشاره کرد و گفت: باید بیش از پیش سبک زندگی این امام بزگوار را تبیین کرد.

 

وی همچنین به سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هر یک از افراد جامعه باید مبلغ باشند و به ویژه در خصوص توصیه به حق و تقوا با زبان نرم و رفتار مناسب اقدام کنند.

 

امام جمعه شهرکرد افزود: اما برخی دستگاه‌ها نظیر دستگاه‌های فرهنگی، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و رسانه ها فضاهای مجازی نیز به طور اختصاصی در این حوزه رسالت دارند.

 

کد خبر 1067644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha