روند رای‌گیری در خوزستان به خوبی در حال انجام است

نجاتی گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی بر روند انتخابات اشراف کامل دارند و هیچ مورد خاصی که رای گیری را به تاخیر بیندازد و اخلال ایجاد کند مشاهده نشده و همه چیز با کمک مردم و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه به خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (جمعه 28 خرداد) در خصوص روند برگزاری انتخابات در خوزستان، با تبریک این جشن بزرگ سیاسی و ملی اظهار کرد: خوشبختانه امروز در استان خوزستان یک اتحاد و حضور پر معنایی از تمام اقوام در خوزستان را شاهد بودیم و رنگین‌کمان اقوام در شعب اخذ رای امروز خودنمایی کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه زن و مردم و پیر و جوان از همه اقوام و اقشار آمده بودند و در انتخابات شرکت کردند افزود: انتخابات از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا 12 شب ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: بعد از آن بنا شد اگر در حوزه‌هایی افرادی جهت رای حضور پیدا کردند می‌توانند تا ساعت 2 شب اقدام به اخذ رای کنند به شرطی که کسی خارج از شعبه نباشد و به داخل هدایت شود درب‌هاب شعبه بسته باشد که در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

 

نجاتی با اشاره به اینکه قرار شد انتخابات شوراها در شعب شلوغ هم به صورت الکترونیکی انجام شود و هم به صور دستی تصریح کرد: یقینا هر اطلاعاتی که لازم باشد به مردم برسانیم در ساعات بعدی اعلام خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در شعب وجود نداشته و همه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی بر روند انتخابات اشراف کامل دارند و هیچ مورد خاصی که رای گیری را به تاخیر بیندازد و اخلال ایجاد کند مشاهده نشده و همه چیز با کمک مردم و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه به خوبی در حال انجام است.

 

کد خبر 1067669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha