۷۳ ناظر بهداشتی بر برگزاری انتخابات دهلران نظارت دارند

سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران گفت: ۷۳ نفر به عنوان ناظر بهداشتی بر نحوه رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی کرونا در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان نظارت دارند.

«عبدالصاحب شریفی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در هر شعبه اخذ رای، یک نفر از عوامل برگزاری انتخابات، به عنوان ناظر بهداشت آموزش های لازم برای نظارت و رصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را فرا گرفته اند.

 

وی با اشاره به فعالیت رابطان بهداشت در انتخابات، افزود: علاوه بر آن شماری از نیروهای بهداشت محیط هم به صورت سیار بر شعبه های اخذ رای سرکشی کرده و نظارت های لازم را انجام می دهند.

 

شریفی یادآور شد: به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از شیوع کرونا، دستورالعمل های بهداشتی را در مراجعه به شعب اخذ رای رعایت کنند و حتما ماسک داشته باشند و فاصله اجتماعی را به جد رعایت کنند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد: شهروندان برای رای دادن حتما ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند و از آوردن کودکانشان خودداری کنند.

 

وی تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم در ساعت های مختلف به حوزه های اخذ رای مراجعه کنند و از ازدحام در شعب انتخاباتی پرهیز کنند.

کد خبر 1067710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha