حضور ۴۰ درصدی واجدان شرایط اخذ رأی در خراسان شمالی

استاندار خرسان شمالی گفت: تاکنون ۴۰ درصد از واجدان شرایط اخذ رأی در استان رای خود را به صندوق انداخته و در انتخابات مشارکت داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدعلی شجاعی» عصر امروز 28 خردادماه در بازدید از شعب اخذ رای شیروان در جمع خبرنگارن اظهار داشت: تاکنون ۴۰ درصد از واجدین شرایط اخذ رأی در استان رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

 

 

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر این که حضور مردم در انتخابات تا ساعت ۱۲ امشب خواهد بود، گفت:  تاکنون حضور مردم استان در پای صندوق های رأی حداقل ۱۰  درصد از متوسط کشوری بیشتر است.

 

 

شجاعی با تاکید بر اینکه مردم استان همانند دوره های گذشته تجدید میثاق با شهیدان استان در پای صندوق های رای خواهند داشت، افزود: مردم نباید اجازه دهند صحبت‌های رسانه های معاند و دشمنان نظام و انقلاب برای مشارکت آنان در پای صندوق‌های رأی تردیدی ایجاد کند.

 

 

فرماندار شیروان هم آمار جمعیت واجدین شرایط رای در این شهرستان را ۱۲۴ هزار و ۲۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۶۲ هزار و ۵۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۹۶۶ نفر آقا هستند.

 

 

به گفته ذوالفقاری از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در این شهرستان سه هزار و ۳۸ نفر رای اولی هستند که از این تعداد هزار و ۴۹۹ نفر خانم و هزار و ۵۳۹ نفر آقا هستند.

 

 

رییس ستاد انتخابات شیروان اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیروان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1067718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha