مردم روز گذشته با حضور پررنگ شان توطئه های دشمنان را خنثی کردند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم روز گذشته با حضور پررنگ پای صندوق های رای فعل خواستن را صرف کردند، گفت: حضور مقتدرانه مردم در انتخابات روز گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: حضور مردم در انتخابات روز گذشته بسیار امیدوارکننده بود که لحظه به لحظه اوج می گرفت و بذر نشاط و امید را در ذهن ما بیشتر بارور می کرد.

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه مردم مشکلات و گرفتاری هایی داشتند ولی حفظ آرمان های امام و ارزش های انقلاب به هنگامه حفظ نظام چشم بر روی همه مشکلات بستند و پای صندوق های رای حضور یافتند.

 

وی با بیان اینکه مردم روز گذشته با حضورشان پای صندوق های رای فعل خواستن را صرف کردند، گفت: مردم در گام دوم انقلاب با انتخاب رییس جمهوری مقتدر زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم کردند و در عین حال توطئه دشمنان را که قصد عدم مشارکت مردم در انتخابات را داشتند را خنثی کردند.

 

وی با بیان اینکه هر حضور مردم در پای صندوق های رای موشکی بود که به پایگاه های دشمن شلیک شد، تصریح کرد: مردم روز گذشته به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و معتقدم در دهه کرامت این اتفاق دعای خیر امام رضا بود که قلب ها را متحول کرد و به لطف خدا مشارکت خوب و معناداری را رقم زد.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای مسئولیت زمامداران را سنگین تر کرده است، این حضور در عین حال باعث تامین امنیت، حفظ اقتدار و منزلت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد.

کد خبر 1067880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha