نشست های بصیرتی به صورت خیابانی به همت کانون «منتظران نور» برگزار شد

نیکجو گفت: به منظور حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی، نشست های بصیرتی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به صورت خیابانی برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور حضور آگانه و سرنوشت ساز مردم پای صندوق های رأی، از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی به صورت خیابانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این نشست ها در پارک حاشیه ای مجاور کانون و با حضور مردم و بچه های مسجد در ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در این نشست ها با دعوت از کارشناسان مسائل سیاسی، بر حضور آگاهانه مردم و مشارکت آنها در انتخابات تاکید و پیرامون مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

 

نیکجو گفت: همچنین از فعالان این نشست ها که مشارکت و همراهمی مناسبی در برگزاری آن داشتند، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز نظیر چنین نشست هایی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شده است، عنوان کرد: این مراسم ها پس از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی کارشناسان سیاسی و حضور نمازگزاران برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان از افراد شرکت کننده در این نشست ها که با حضور آگاهانه خود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مشارکتی خوب در انتخابات داشتند قدردانی کرد.

کد خبر 1068015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha