توزیع نذورات در هشتمین روز از دهه کرامت به نیت امام رضا (ع)

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به ذبح چند راس گوسفند در هشتمین روز از دهه کرامت و بسته بندی آن با آرم آستان قدس رضوی گفت: این نذورات همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت به نیت امام رضا (ع) در میان نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام احمد نجمی پور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های هشتمین روز از دهه کرامت که با عنوان گره گشایی با رویکرد اقتصادی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در ایام ولادت امام رضا (ع) در تبلیغات مجازی تبلیغات گسترده ای انجام شد تا هر کسی در شهرستان سربیشه (خراسان جنوبی) نذر و یا ندوراتی دارد به نیت امام رضا (ع) با هماهنگی آستان قدس و آرم مطهر حرم رضوی در میان فقرای شهرستان تقسیم شود.

 

 

امام جمعه سربیشه افزود: این طرح در راستای رزمایش مواسات و با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در دستگیری از نیازمندان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: تاکنون شش گوسفند برای قربانی در این روز توسط مردم و خیرین جمع آوری شده که این گوسفندان با بسته بندی آستان قدس رضوی به دست نیازمندان می رسد.

 

حجت الاسلام نجمی پور در مورد شرایط کرونا و کمک به معیشت خانواده های نیازمند تصریح کرد: در راستای کمک مومنانه و تاکیدات رهبر انقلاب از خیرین این شهرستان کمک گرفتیم تا سبد کالا به نام امام رضا (ع) در شب و روز ولادت امام رئوف در میان خانواده های نیازمندان توزیع شود. این سبد کالا شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن، قند و چای است.

 

وی در مورد برنامه های دیگر هشتمین روز از دهه کرامت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده خادم یاران رضوی در شهرستان سربیشه در یکی از بقاع متبرکه که مزار بی بی زینب خاتون خواهر امام رضا نام دارد، اجتماع می کنند و طبخ غذا صورت می گیرد که البته از خادمان حرم رضوی نیز در این مراسم حضور دارند.

 

امام جمعه شهرستان سربیشه اظهار کرد: همچنین پرچم متبرک امام رضا (ع) در این مراسم آورده می شود و خادم یاران و خادمان به همراه این پرچم به دیدار خانواده شهدا و دو بیمار صعب العلاج در این شهرستان می روند.

 

 

کد خبر 1068072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha