بیش از ۴۵ درصد مردم استان همدان در انتخابات شرکت کردند

آزادبخت ، با اشاره به مشارکت ۴۵.۶۲ درصدی مردم این استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت : از یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر جمعیت واجد شرایط استان، ۶۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر در این انتخابات شرکت کرده و رای خود را به صندوق ریختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مصطفی آزادبخت»  امروز (29 خرداد) در نشست خبری ستاد انتخابات استان همدان برای اعلام نتایج انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: به دنبال برنامه ریزی و اقدامات موثر ایجاد ستاد انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونمند در استان بودیم و متولیان امر با بی طرفی کامل وظیفه خود در زمینه برگزاری انتخابات را انجام دادند.

 

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بهار و کبودراهنگ نیز روز گذشته همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار شد که براساس نتایج حاصله از رای مردم، «فتح الله توسلی» با کسب بیشترین راهی به عنوان نماینده این حوزه راهی مجلس شد.

 

وی اضافه کرد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۲ شهر و ۹۱۰ روستای استان همدان برگزار و  منتخبین شوراهای شهر و روستا در این مناطق مشخص شد که اسامی این افراد از سوی فرمانداران شهرستان های تابعه استان اعلام می شود.

 

آزادبخت اظهار داشت: اطلاعات و آمار دقیق مربوط به میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراها و همچنین اطلاعات تکمیلی مربوط به انتخابات ۲۸ خرداد در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز به زودی پس از جمع بندی دقیق و تایید نهایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

.

کد خبر 1068150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha