مشارکت ۷۰ درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات/ « رئیسی»  بیشترین آرا را کسب کرد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان آران و بیدگل در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شمارش آرای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگلپایان یافت و سید ابراهیم رئیسی بیشترین آرای این حوزه را کسب کرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: با پایان کار شمارش آرا و جمع بندی آرای صندوق های رای، سیدابراهیم رئیسی با ۳۴ هزار و ۶۹۴ رای، عبدالناصر همتی با ۳ هزار و ۲۰ رای، محسن رضایی میرقائد با ۲ هزار و ۳۵ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با یک هزار و ۸۴۷ رای را کسب کردند.

 

بایبوردی با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان آران و بیدگل در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تعداد تعرفه‌های مصرف شده انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل ۴۹۵۶۲ تعرفه رای بوده که تعداد واجدین شرابط رای دادن در این شهرستان ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر اعلام شده بود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1068207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha