اجرای گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در دهه کرامت

ابدالی پور گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اجرای سرود خواهند داشت.

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: امروز و فردا در چهار نقطه محوری شهرستان خرم آباد گروه های سرودکانون های فرهنگی هنری مساجد به اجرای سرود خواهند پرداخت.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: امروز و فرداد گروه سرود آسمان کانون فرهنگی هنری آل طاها خرم آباد  در چهار نقطه شامل قلعه فلک الافلاک، پل شهدا، میدان امام حسین(ع) و چهار راه بانک خرم آباد اجرای زنده خواهند داشت.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در طول دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه کرامت براساس اقتضائات دوران کرونا و بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: در طول دهه کرامت گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان خرم آباد  اجرای سرود داشته اند.

 

ابدالی پور به موج آفرینی در فضای مجازی با راه اندازی پویش های فرهنگی در این ایام اشاره کرد و افزود: اجرای جشن های میدانی و خیابانی و اجرای گروه های سرود در محل های از پیش تعیین شده از برنامه هایی است که در این دهه بوده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: جشن های مردمی بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد بصیرت افزایی و روشنگری در استان لرستان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری و اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شد.

 

ابدالی پور در ادامه از  برنامه های ویژه میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبرداد و ادامه داد: برنامه های مسجد محور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی واستفاده از ماسک برگزار شده است.

 

ابدالی پور با اشاره به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: ادامه طرح هایی خدمت رسانی به نیازمندان از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه کرامت است.

 

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برنامه های حمایتی در میدان حمایت از نیازمندان و ایتام قرار دارند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد:در طول دهه کرامت خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی  بین ایتام  نیازمندان در قالب «همدلی به رسم اهل بیت» انجام می شود.

 

 وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، اجرای طرح زیرسایه خورشید  حضور خادمان حرم در مساجد، برنامه های بصیرت افزایی و روشنگری، جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن میلاد امام رضا(ع) و آذین بندی  مساجد از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،  با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا، اظهار کرد: در این راستان نشست های بصیرت افزایی در مساجد و بستر فضای مجازی با رویکرد افزایش مشارکت مردمی در انتخابات برگزار می شود.

کد خبر 1068377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha