رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است گفت: حل و فصل مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش‌رو مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است.

حجت‌الاسلام«محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است و حل و فصل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو مهم‌ترین خواسته مردم از دولت انقلابی است.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مردم در شرایط بحرانی و حساس کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شدند اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود و مردم بار دیگر در این مسیر به درستی هر چه تمام‌تر عمل کردند.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس انتظارات مجلس و مردم از رئیس جمهور منتخب و دولتی که به زودی تشکیل می‌شود را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتظار داریم در دولت جدید رویکردها به سمت و سوی حل واقعی مشکلات مردم تغییر پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه بدون شک قوه مقننه تعامل مثبت و رو به جلویی را با دولت آینده با هدف رفع مشکلات برقرار خواهد کرد یادآور شد: انشالله بتوانیم با دولت انقلابی، مجلس انقلابی و دیگر نهادهای همسو مشکلات جامعه را به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت به حداقل برسانیم.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و رضایت ایشان از عملکرد مجلس یازدهم را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی به روی کار آمد و از این پس هم مانند گذشته و همگام با سایر قوا به ویژه دولت منتخب مردم برای رفع مشکلات به شکل ویژه تلاش می‌کند.

کد خبر 1068515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha