برگزاری چهاردهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در گلستان/ خدام رضوی تا  ۴ تیر در استان حضور دارند

علوی گفت: چهاردهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در استان گلستان تا چهارم تیر با حضور خدام رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدحسین علوی» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در دیدار جمعی از خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله عیلها) و امام رضا (علیه السلام)، گفت: استان گلستان توفیق دارد که بین الحرمین زائران قم به مشهد است و میزبان این زائران است.

 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با بیان اینکه امسال توفیق چهاردهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در استان برگزار می شود، افزود: امسال توفیق داریم بخشی از برنامه ها را بدون حضور خدام برگزار کنیم و بخشی از برنامه های ویژه این ایام را میزبان خدام حرم امام رضا (علیه السلام) و پرچم متبرک رضوی هستیم.

 

وی ادامه داد: حضور این دوستان همه ساله باعث خیر و برکت بوده است و نسیم پر مهر رضوی جان و دل همه آحاد مردم استان را نورانی و معطر می کند.

 

علوی اظهارداشت: امسال به دلیل شرایط کرونا، دیدار حضوری و زیارت حرم امام رضا(علیه السلام) صلب شده و مردم عطر بوی حرم آقا را از سفیران حضرت استشمام می کنند.

 

وی گفت: برنامه های امسال با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل ها و هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان بدون اجتماعات مردمی برگزار می شود. برنامه پرچم بوسی نداریم و خدام به شهرهای قرمز نمی روند.

 

علوی افزود: به واسطه شرایط انتخابات حضور خدام کمی با تاخیر انجام شد و این خدام از روز (شنبه29 خرداد)وارد استان شدند و تا چهارم تیر میزبان این دوستان هستیم.

 

 

کد خبر 1068626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha