آزادی دو زندانی به برکت حضور کاروان زیرسایه خورشید

ملائکه با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید درمازندران گفت: همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد استان شدند تا پیام آور امام مهربانی برای مردمان این خطه باشند.

«علیرضا ملائکه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امسال میزبان چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با حضور سفیران امام رضا (ع) در استان های مختلف هستیم و بنده مفتخر به حضور در استان مازندران در قابل کاروان زیر سایه خورشید برای ششمین سفر هستم.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید شهید هاشمی نژاد افزود: کاروان های زیر سایه خورشید در استان مازندران از 28 خرداد ماه وارد این استان شدند و تا سوم تیر ماه مهمان مردم استان مازندران هستیم.

 

وی با اعلام اینکه سه گروه 4 نفره شامل روحانی، مداح و دو خادم در شرق، غرب و مرکز مازندران تحت عنوان گروه شهید هاشمی نژاد، سردار سلیمانی و شهید فخری زاده مهمان مازندرانی هستند؛ خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در این روزهای معنوی استان مازندران بیش از پیش متبرک به انوار قدسی شده و سفیران و پیام رسان خوبی برای امام رضا(ع) باشیم.

ملائکه با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید به مازندران گفت: همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد استان مازندران شدند تا پیام آور امام مهربانی برای مردمان این خطه باشند.

 

وی افزود: کاروان خدام آستان قدس رضوی در طول دهه کرامت در برنامه‌های معنوی چهاردهمین دوره جشن های مردمی دهه کرامت «زیر سایه خورشید» در نقاط مختلف استان مازندران حضور خواهند داشت.

 

مسئول کاروان زیر سایه خورشید شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه این جشن ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: این کاروان ها شامل دو خادم، یک مداح و یک روحانی آستان قدس رضوی است که کاروان ما سفر خود را از بابل آغاز کرد و در شهرهای مختلف مازندران برنامه دارد.

ملائکه گفت: این کاروان با حضور در شهرستان بابل ضمن دیدار با امام جمعه و خانه سالمندان و کودکان بی سرپرست و نیروهای نظامی و انتظامی، با حضور در زندان بابل، زمینه آزادی دو زندانی غیر عمد را فراهم کرد و دو زندانی به آغاوش خانواده بازگشتند.

 

وی یادآور شد: این کاروان در  شهرستان های مختلف مازندران حضور می یابند و با همراه داشتن پرچم حرم امام رضا (ع) و هدایای متبرک، فضای این استان را در دهه کرامت، معطر از شمیم رضوی می‌کنند.

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در اول ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده به پایان می رسد.

 

در دهه کرامت برنامه‌های جشن و شادی در ایران برگزار می‌شود و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزهای ۱ ذی‌القعده به عنوان روز دختر، ۵ ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ۶ ذی‌القعده روز بزرگداشت احمد بن موسی بن جعفر معروف به شاهچراغ و ۹ ذی القعده روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

کد خبر 1068697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha