حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان 

حسین مشایخی گفت: غروب روز جمعه خدام رضوی حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد جنوب کرمان شده و تاکنون به شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب سفر داشته اند.

«حسین مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، با اشاره به ورود کاروان زیر سایه خورشید به جنوب کرمان، گفت: امسال به دلیل هم زمانی دهه کرامت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بنابراین برای جلوگیری از ایجاد شائبه برنامه های این کاروان به بعد از انتخابات موکول شد.


دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان افزود: به همین منظور غروب روز جمعه خدام رضوی حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد جنوب کرمان شده و تاکنون به شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب سفر داشته اند.


وی بیان کرد: از برنامه های سفر این کاروان به شهرستان های رودبار جنوب و قلع گنج، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با کادر درمان بیمارستان ها، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در جشن های میلاد امام رضا (ع) و دیدار با خانواده های محرومین بوده است.


مشایخی ابراز کرد: امروز کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان جیرفت حضور دارد و از ابتدای صبح با حضور در گلزار شهدای شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سپس در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور یافته و ضمن دیدار با کادر درمان و پرسنل بیمارستان از بیماران بستری در بخش ها نیز عیادت کردند.


دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان ادامه داد: همچنین قرار است امروز کاروان زیر سایه خورشید به دیدار خانواده های معظم شهدا رفته و با خانواده های محرومین و پرسنل آموزش و پرورش نیز دیدار کنند و سپس در مراسم عقد یک زوج حضور یابند.


وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های این کاروان، در شهرستان جیرفت دیدار با خادمیاران رضوی، عیادت از بیمار صعب العلاج و نیز حضور در جشن بزرگ ضامن آهو است که شامگاه امشب برگزار می شود.


مشایخی تاکید کرد: باین توجه به شرایط کرونایی جشن ضامن آهو با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز ورزشگاه شهید زحمتکشان برگزار می شود البته کلیه برنامه های سفر کاروان زیر سایه خورشید نیز به همین نحو اجرا می شوند.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با بیان این مطلب که علاوه بر این نیز حضور در شهر جبالبارز و درب بهشت نیز در برنامه های سفر کاروان زیر سایه خورشید قرار دارد، اضافه کرد: عصر پنج شنبه این کاروان به زیارت امام زاده سلطان سید احمد ساردوئیه می رود و در جشن بزرگ ضامن آهو حضور می یابد.


وی عنوان کرد: البته سفر به شهرستان عنبرآباد و حضور در جشن های دهه کرامت از دیگر برنامه های سفر این کاروان به جنوب کرمان است.


مشایخی در خاتمه یادآور شد: خدام رضوی حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم که در قالب کاروان زیر سایه خورشید به جنوب کرمان سفر کرده اند روز جمعه جنوب کرمان را به مقصد مرکز استان کرمان ترک می کنند.

کد خبر 1068709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha