سلسله وبینارهای دهه کرامت با محوریت فرهنگ رضوی در البرز برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی در قالب وبینار با هدف بسط و گسترش فرهنگ رضوی و تبیین معرفت رضوی در نظر گرفته شده است گفت: سلسله وبینارهای دهه کرامت با محوریت فرهنگ رضوی در البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی ویژه برنامه های آموزشی با محوریت دهه کرامت گفت: سلسله وبینارهای دهه کرامت با محوریت فرهنگ رضوی در البرز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: برنامه های آموزشی در قالب وبینار با هدف بسط و گسترش فرهنگ رضوی و تبیین معرفت رضوی در نظر گرفته شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به تبیین فرهنگ رضوی بیان کرد: دهه کرامت فرصت موثری در جهت درک و تعالی معرفت به مقام عالی و شامخ اهل بیت(ع) است به ویژه آنکه کارشناسان دینی با حضور آگاهانه سهم ویژه ای در این امر دارند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مهدی راست روش رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز و حجت الاسلام مهدی ولایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، سه شنبه اول تیر ماه ساعت 10 صبح این وبینار آموزشی را برگزار می کنند.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت شرکت در این وبینار با لینک: alborz.fahma.org/liveroom به عنوان میهمان وارد شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1068842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha