ماه رمضان ۲۴۰۰مبلغ در مساجد مازندران فعالیت داشتند/دعوت مردمی از امامان محله برای رفع ۳هزار مسئله فرهنگی و اجتماعی

حجت السلام شکریان گفت: در مازندران ۳ هزار مسئله اجتماعی و فرهنگی ثبت شده است که مردم از امامان محله درخواست رفع این معضلات را دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«ناصر شکریان» امروز(یکم تیر) در نشست خبری با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بحث تبلیغ دین مختص روحانیون و طلبه نیست، هر کسی با هر چهره ای به فعالیت تبلیغی بپردازد باید مورد توجه و تجلیل قرار گیرد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به درخشش مبلغین مازندانی در سطوح ملی اشاره کرد و افزود: از ۱۷ نفری که دز سطح ملی تجلیل میشوند از مازندران خانمی به عنوان مبلغه دینی در سطح ملی مورد تجلیل قرار می گیرد.


وی به انتخابات ۱۴۰۰ و حواشی و کارشکنی های استکبار اشاره کرد و گفت: انتخابات امسال اجماعی با عنوان تحریم انتخابات داشتند و همه مخالفان نظام این انتخابات را تحریم کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری همه‌ی رسانه ها یکدست شدند تا انتخابات امسال را تحریم کنند،بحث کرونا هم شرایطی را ایجاد کرد تا مشارکت کمتر شود.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد:همچنین اختلالات در سیستم الکترونیکی و قطعی برق و افزایش دما سبب نشد تا مشارکت انتخابات کم شود. اماعلیرغم همه مشکلات و انتقادات جای دارد از مشارکت مردم در انتخابات قدردانی شود.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد مازندرانی ها در انتخابات شرکت کردند و جای تشکر دارد و رای آیت الله رییسی از دوره اول ریاست جمهوری  حجت الاسلام روحانی بیشتر شده بود، بیان کرد:رسانه ها در حضور حداکثری و بصیرت بخشی تاثیر گذار بودند.

 

حجت الاسلام شکریان به فعالیت ستاد انتخابات در سازمان تبلیغات اسلامی مازندران اشاره کرد و افزود:تمامی‌مبلغان درست برای تحقق مشارکت حداکثری و آگاهانه کار کردند.

 


وی به شیوع کرونا و برخی کارشکنی ها در بحث باز بودن مساجد در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دولتمردان و سایر افراد نمی خواستند مساجد در ماه مبارک رمضان باز باش  و خوشبختاته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر میلغ در مساجد فعال بودند و این طرح با رعایت شیوه نامه بهداشتی کرونایی انجام شد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه محرم و اربعین حسینی را پیش رو داریم،‌گفت:  باید اجرای عملیات محرم و اربعین را شروع کنیم‌تا به بهترین نحو در استان اجرا شود.

 

وی به معضل آسیب های اجتماعی در استان اشاره و اظهار کرد:سال گدشته در ۴ شهرستان ۱۳ پایگاه های فرهنگی اجتماعی داشتیم تا بحث آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

 

حجت الاسلام شکریان به اجرای طرح امام محله اشاره کرد و گفت: در مازندران ۳ هزار مسئله اجتماعی و فرهنگی ثبت شده است که مردم از امامان محله درخواست حل آن را دادند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مسائل اولویت دار استان مازندران اشاره کرد و گفت: گردشگری، و جمیت شناور، تحکیم بنیان خانواده، تربیت و توانمندسازی مشاوران و مربیان امور خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی از جمله مسائل به شمار می‌رود.

 

وی راهبری مسائل فضای مجازی را به عنوان کلان مسئله در استان مازندران مطرح کرد و یادآورشد: پویش مهرواره محله همدل در استان راه اندازی شده است.

 

 

کد خبر 1069090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha