۶۵ خانواده نیازمند بجنوردی از کرامت امام رضا (ع) بهره مند شدند

مراسم جشن ميلاد امام مهرباني حضرت ثامن الحجج (عليه السلام) با تهيه و توزيع بسته هاي همدلانه و معيشتي توسط فعالان مسجد امام رضا (عليه السلام) همراه شد.

«بهنام قدسی» مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به شعار دهه کرامت «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت(علیهم السلام)» مراسم جشن میلاد ثامن الحجج (علیه السلام)  در این مسجد ضمن مولودی خوانی و پذیرایی از نمازگزاران، 65 بسته معیشتی نیز تهیه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی افزود: این بسته های معیشتی به همت خیرین و اهالی مسجد با هزینه تقریبی 20 میلیون تومان تهیه و به مناسبت میلاد امام الرئوف، حضرت رضا (علیه السلام) در سبد خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

قدسی همچنین اعلام کرد: سه رأس گوسفند نیز هم اکنون تهیه و برای ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان آماده شده است.

 

وی اعلام کرد: حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بجنورد ضمن حضور در مراسم و همراهی نمازگزاران با جشن میلاد در این مسجد، از روند بسته بندی اقلام غذایی تهیه شده بازدید کرد.

 

قدسی مولودی خوانی و اجرای گروه سرود نسیم ولایت در مدح و وصف امام هشتم (علیه السلام) را از دیگر برنامه های این مسجد نام برد.

 

 

 

کد خبر 1069414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha