هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی جنایات منافقین را بازگو می کند

انصاری گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور جنایات بی‌شمار منافقین و ایادی استکبار در حق ملت مظلوم ایران است.

«موسی انصاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور جنایات بی‌شمار منافقین و ایادی استکبار در حق ملت مظلوم ایران است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مظلومیت شهدای ترور و حملات تروریستی ناجوانمردانه گروهک‌های وابسته به استکبار افزود: بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در ۲ محور استکبارشناسی و استکبارستیزی برگزار می شود.

 

انصاری بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران را سبب تقویت روحیه ظلم‌ستیزی مردم عزتمند ایران برشمرد و تصریح کرد: دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست ‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی از رویکردهای برگزاری این برنامه‌ها است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی گفت: در همین راستا ویژه‌برنامه‌ هایی ششم تیرماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع و امامزادگان دو خاتون (ع) شهرکرد و همچنین هفتم تیر ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور یکی از شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1069626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha