فعالیت ۴۳ هزار گروه جهادی در سطح کشور

بداشتی گفت: بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سطح کشور فعالیت می کنند و تمام همت خود را بر این مهم قرار دارند که مسئله محور مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا الله بداشتی» ظهر امروز (پنجشنبه 3 تیر) در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان گلستان اظهار کرد: امروز بحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بر کسی پناهان نیست.

 

جانشین سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: دشمن تمام همت خود را بر آن گذاشته که از طریق اقتصاد ما را زمین بزند و پاشنه آشیل ما نیز در حوزه اقتصادی است.

 

بداشتی گفت: متاسفانه برخی سوء مدیریت ها نیز به مشکلات اقتصادی دامن زده است، با وجود تلاش دلسوزان اقتصادی و اتاق بازرگانی اما باز شاهد آن بودیم که سوء مدیریت ها باعث شده که مشکلات کشور در حوزه اقتصادی دو چندان شود و تبدیل به بحران شود.

 

وی افزود: بسیج در مشکلات در کنار مردم است، در سیل استان گلستان شاهد رشادت های بسیجیان و گروه های جهادی بودیم و امروز نیز به بحث کمک به تامین جهیزیه و غیره اقدام می کنیم.

 

جانشین سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سطح کشور فعالیت می کنند و تمام همت خود را بر این مهم قرار داند که مسئله محور مشکلات را حل کنند.

 

بداشتی افزود: تلاش ما بر این بوده که این گروه های جهادی در بخش های محرومیت زدایی، بهداشتی و عمرانی را به حوزه اقتصادی وارد کنیم و در ماه های گذشته این مهم رقم خورده است.

 

وی تاکید کرد: کار اقتصاد پیچیدگی دارد و به گونه ای نیست که اگر مسئله ای پیش بیاید به آسانی بتوانیم آن را برطرف کنیم و برای حل مشکلات اقتصادی باید دو بال تخصص و تعهد داشته باشیم.

 

جانشین سازمان بسیج سازندگی متذکر شد: برای حل مشکلات مردم باید در کنار هم قرار بگیریم و امروز بسیج حلقه وصل همه این خوبی ها به شمار می رود و با روی کار آمدن دولت خدمتگذار قطعا این اقدامات بیشتر می شود.

 

بداشتی ابراز داشت: مسئله اقتصادی ریشه دار است و باید با سرعت برای حل معیشت و مشکلات اقتصادی که به سفره های مردم گره خورده اقدام کنیم، هم و غم خود را باید بر این بگذاریم که مسائلی که به سفره مردم مربوط است را برطرف کنیم.

 

کد خبر 1069826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha