اصحاب رسانه پیشتاز در حفظ و تقویت ارکان نظام هستند

محمدیان گفت: اگر امروز بیماری کرونا کنترل شده و اگر حضور پرشور مردم در انتخابات رقم خورد مدیون اصحاب رسانه هستیم، اصحاب رسانه از مسئولین برای حفظ نظام و تقویت ارکان نظام جلوتر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ «عباس محمدیان» در گردهمایی اصحاب رسانه خراسان رضوی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) با عنوان جشن رضوان قلم که در تالار شهر برگزار شد؛ ضمن تسلیت حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در شهرستان نقده که منجر به فوت دو خبرنگار شد؛ بیان کرد: خراسان رضوی ثابت کرده که مهد رسانه و قدرت رسانه ای در کشور است و این یک ادعا نیست بلکه واقعیت است.


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: مجموعه صدا  و سیمای استان به مدت سه سال متوالی در کشور رتبه اول را کسب کرده است و روزنامه ها، رسانه های نوین ما در کشور رتبه اول را دارد و هر آنچه در کشور اتفاق می افتد جریان رسانه ای آن از مشهد قوت گرفته است.


وی با اشاره به برگزاری جشن رضوان قلم به عنوان کار ابتکاری از سوی بسیج رسانه خراسان رضوی؛ افزود: استان ما باید دو جشن یکی جشن روز خبرنگار و دیگری جشن همجواری با امام رضا (ع) در دهه کرامت برگزار کند که در سالهای آینده این جشن به عنوان سمبل در استان برگزار و به دیگر استان ها منتقل شود.
 

محمدیان اظهار داشت: امیداواریم خراسان رضوی با برگزاری این جشن برای ترویج فرهنگ آل الله، فرهنگ شهدا، ترویج فرهنگ امام مهربانی، به عنوان یک الگو به دیگر استانها صادر کند تا همه بدانند خراسان به عنوان مهد رسانه می تواند کارهای بزرگی را رقم بزند. همان طور که تاکنون اصحاب رسانه از همه دیگر قشرها مظلوم تر ولی دغدغه مندتر بوده اند.

 

وی با بیان اینکه در دوران کرونا از تمام اقشار توسط دولت حمایت هایی انجام شد به غیر از  قشر رسانه که با قلم خود پای انقلاب ایستادگی و همراه با مدافعان سلامت در بخش اطلاع  رسانی نقش ایفا کردند؛ افزود: اگر امروز بیماری کرونا کنترل شده و اگر حضور پرشور مردم در انتخابات رقم خورد مدیون اصحاب رسانه هستیم،  اصحاب رسانه از مسئولین برای حفظ نظام و تقویت ارکان نظام جلوتر هستند اما مسئولین به رسانه ها به دید ابزار نگاه کرده اند.


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  با اشاره به اولین طومار برای تفکیک صندوق هنر و رسانه گفت: این طومار به صورت کشوری امضا و تقدیم رییس جمهور خواهد شد. تا در اولویت های اول خود قرار دهند.

 

 

کد خبر 1069843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha