دنیا مات حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد/رئیس‌جمهور منتخب به فکر رفع مشکلات مردم باشد

آیت‌الله سعیدی گفت: ملت ایران از دقایق اولیه پای صندوق‌های رأی آمدند و دنیا حیرت‌زده شد و هرچند که به دلیل مشکلات و اختلالات در سیستم الکترونیک مشکلاتی را ایجاد کرد، اما بااین‌وجود ملت ایران اقدامات بزرگی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امروز (جمعه چهارم تیرماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلا قدس برگزار شد گفت: اهل‌بیت(ع) به ما توصیه می‌کنند که علاوه بر اینکه شیعه آن‌ها هستیم باید آن محبتی که موردنظر آن‌ها هست را احصا کنیم.
 

امام‌جمعه قم تصریح کرد: باید بدانیم که آثار و نتایج این محبت چیست و باید محبت واقعی را داشته باشیم و همواره پارسایی در دین، توبه، عبادت، حفظ و مراقبت از واجبات، سخاوت و... ازجمله مسائلی است که باید محب اهل‌بیت(ع) داشته باشد.
 

وی گفت: حب به اهل‌بیت(ع) باید سبب تحول شود و کسی که محب اهل‌بیت(ع) است نباید معصیت خداوند را انجام دهد و باید صادقانه باشد، محبت رمز جهاد و تلاش برای نزدیک شدن به خداوند است.


سعیدی به‌روز انتخابات اشاره کرد و گفت: این روز برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران بود که سلام‌وصلوات خداوند بر ملت بزرگ ایران باشد.


امام‌جمعه قم گفت: ملت ایران از دقایق اولیه پای صندوق‌های رأی آمدند و دنیا حیرت‌زده شد و هرچند که به دلیل مشکلات و اختلالات در سیستم الکترونیک مشکلاتی را ایجاد کرد، اما بااین‌وجود ملت ایران اقدامات بزرگی را انجام دادند.


وی گفت: انتظار است که گزارشی از روند تخلفات انتخابات داده‌شده و طبق قانون با متخلفان برخورد قانونی کنند چراکه بسیاری نتوانستند بعد از ساعت‌ها سر پا ایستادند، رأی دهند.


امام‌جمعه قم گفت: در انتخابات درس‌ها و تجربه‌های فراوانی است که باید موردمطالعه قرار گیرد، باید صمیمانه از همه عوامل اجرایی انتخابات و نامزدهای انتخاباتی و ستادهای آن‌ها قدردانی کنیم.


وی عنوان داشت: لازم است به منتخب ملت تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایجاد تحول و نوگرایی و بهبود اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم و حل مشکلات مردم و مبارزه با فساد و مفسدین راداریم.


سعیدی گفت: امیدواریم که رئیس‌جمهور منتخب با تشکیل یک دولت کارآمد برای ساخت ایران قوی و دولت مردمی و رفع مشکلات مردم بکوشند.


امام‌جمعه قم گفت: باید در راستای سو تدبیرهای گذشته و رفع مشکلات و تقویت اعتماد بین آحاد ملت اقدام شده و رئیس‌جمهور منتخب نیز در راستای رفع مشکلات بکوشد.


وی با اشاره به انتخاب خود به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد جامعه مدرسین و مردم فهیم و انقلابی قم به این‌جانب در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری مراتب سپاس را داشته باشم.

کد خبر 1069965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha