جشنواره فرهنگی «نه به اعتیاد» در ملکان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان از برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی، هنری "نه به اعتیاد" در این شهرستان خبر داد و گفت: دامنه تاثیر سوء مصرف مواد مخدر تمام اطرافیان و محیط فرد مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

«یوسف عبدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی "نه به اعتیاد" خبر داد و اظهار داشت: دامنه تاثیر مصرف مواد مخدر به قدری گسترده است که نه تنها خود فرد، بلکه خانواده، دوستان و محیط های تحصیلی و شغلی فرد مصرف کننده را دربرمی گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، با بیان اینکه این جشنواره در رشته های نقاشی، طراحی پوستر، کاریکاتور- اینفو گرافیک، عکاسی و پیامکی برگزار می شود، ادامه  داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود، آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش، شاد، ایتا، واتساپ و تلگرام به شماره 09370584120 ارسال و یا به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا کانون فرهنگی هنری باب الحوائج ملکان تحویل دهند.

عبدی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی هنری مسجد باب الحوائج شهرک ولیعصر (عج) و حلقه صالحین و کانون فرهنگی شهید احمدی روشن شهرستان ملکان برگزار می شود و مهلت شرکت در آن تا دهم تیر ماه جاری  می باشد.

وی تصریح کرد: در هر رشته به 3 نفر از منتخبان کمیته داوری جشنواره جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا می شود و یک اثر نیز از کل آثار ارسالی به عنوان برترین اثز انتخاب و تجلیل می شود.

عبدی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد می باشد، یادآور شد: سوالات مسابقه پیامکی نیز در کانال شهید احمدی روشن در شبکه های اجتماعی ایتا، سروش و تلگرام به آدرس @shahidroshan موجود می باشد که شرکت کنندگان می توانند با عضویت در کانال پاسخ های صحیح را به صورت عددی 7 رقمی به پی وی یا به شماره 09370584120 ارسال کنند.

 

کد خبر 1070451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha