۲۲ میلیون تومان کمک مومنانه به همت کانون باب الحوائج ملکان

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج(ع) گفت: بچه‌های مسجد در برهه حساس کنونی باید بیشتر از همه به انفاق و اطعام نیازمندان بپردازند. 

«علی معصومی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت صدقه و احسان در دفع بلایا، گفت: آموزه‌هاي دینی و مذهبی ما همواره به دستگیری از فقراء و مساکین تاکید کرده و یکی از ثمرات آن را دفع گرفتاری‌ و مشکلات می‌داند و ازین رهگذر کانون‌های مساجد به عنوان مراکز مذهبی اجتماعی باید در اشاعهء این سنت حسنه، بسیار کوشا باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج(ع) شهرستان ملکان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر در دوران کورنا، افزود: در لبیک به فرمان ایشان با همکاری پایگاه مقاومت صاحب الامر ۵۵ بستهء معیشتی تحت قالب رزمایش کمک مومنانه تهیه شد که پس از بسته بندی به صورت شبانه و مخفی به درب منازل نیازمندان محله، ارسال کردیم.

 

وی در تکمیل سخنان خود با تشکر از همکاری خیرین و نمازگزاران مسجد باب الحوائج ملکان در تأمین هزینهء ۲۲ میلیون تومانی این انفاق گفت: این بسته‌ها که هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و حاوی(برنج، قند، سویا، نمک، ماسک، روغن،مایع ظرف‌شویی، مرغ، ماکرونی و... ) می‌باشد با ابتکار بچه‌های کانون باب الحوائج به صورت عمده خریداری شده و با تخفیف ویژه‌ای که اختصاص یافت، توانستیم تعداد بسته‌ها را از ۵۰ به ۵۵ افزایش دهیم.

 

معصومی در بخش دیگر سخنان خود با اظهار تأسف از تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی به علت خطر شیوع بیشتر کورنا، اضافه کرد: در اولین روزهایی که تصمیم داشتیم برای رزمایش کمک مومنانه در رمضان پول جمع کنیم با مشکل عدم دسترسی به نمازگزاران مسجد روبرو بودیم که خوشبختانه با همکاری چند نفر از ریش سپیدان محله و مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی و اینترنتی توانستیم، تقریبا تمامی اهالی را از این اقدام با خبر کنیم و به سرعت مبالغ قابل توجهی به حساب کانون واریز شد.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کورنا، گفت: به برکت نیت‌های خیر ایثارگران و مدافعان سلامت و نیز این انفاق بزرگ که با عنوان رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور با فرمان رهبری در حال اجراست؛ به امید خدا و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنافداه در روزهای آینده شاهد ریشه‌کنی کامل کورنا خواهیم بود.

کد خبر 924481

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha