طرح قرائت یک میلیون صلوات به نیت سلامتی امام زمان(عج) 

عضو هئیت مدیره کانون فرهنگی هنری الغدیر گفت: در کنار فعالیت‌های پیشگیرانه از کورنا لازم است با اجرای طرح‌های معنوی نیز برای ریشه‌کنی این بیماری منحوس تلاش کنیم. 

«موسی قیاسی» امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت دعا و معنویات در کنار مسائل علمی، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مراکز مذهبی اجتماعی، می‌توانند با اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی حتی به صورت اینترنتی و روش‌های دیگری که نیاز به حضور جماعت در یک مکان خاص ندارد، با کورنا و اثرات روانی آن مبارزه کنند.

 

عضو هئیت مدیره کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس از توابع شهرستان شبستر در تکمیل سخنان خود با اشاره به اثرات ذکر جلیلهء صلوات و قرائت قرآن در دفع بلایا افزود: بعد از همفکری با علماء و بزرگان به همت بچه‌های کانون الغدیر و موسسهء قرآنی امام علی(ع) طرح ۱ میلیون صلوات برای سلامتی حضرت ولیعصر ارواحنافداه را به صورت همزمان در بازهء زمانی مشخصی اجرا کردیم.

 

وی در تشریح این طرح با ابراز خرسندی از همکاری بیش از انتظار مردم مومن و انقلابی سیس، مانند تمام برهه‌های سخت انقلاب، گفت: تصمیم گرفته بودیم ۱ میلیون صلوات و ۵ ختم قرآن توسط داوطلبان از نیمه شعبان تا اول ماه مبارک رمضان قرائت شود که با انبوه شرکت کنندگان در این طرح، اعداد مد نظر به ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ذکر شریف صلوات و ۷ دور کامل ختم قرآن کریم تغییر یافت.

 

قیاسی در ادامه سخنان خود با اظهار امیدواری از اثرات چنین حرکتهایی در دفع بلا و جذب رحمت الهی، اضافه کرد: چه خوب است با ظرفیت فوق العاده‌ای که کانون‌های مساجد در سرتاسر کشور عزیزمان ایران دارند بتوانیم این عدد را به ۸۰ میلیون صلوات و حتی بیشتر برسانیم که مطمئنا با توجه به احادیث و روایات، ثمرات فراوانی در پی خواهد داشت.

 

او در پایان مصاحبه با تشکر از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تصمیم داریم در ماه مبارک رمضان با همکاری موسسه قرآنی امام علی(ع) و کانون الغدیر و پایگاه مقاومت مسجد جامع سیس طرح ۳۰ ختم قرآن مجید را به نیت ریشه‌کنی کامل کورنا، اجرا نماییم.

کد خبر 923578

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha