گندزدایی معابر اهر در قالب طرح مطهر

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم گفت: تا ریشه کنی کامل کورنا همپای بسیجیان عزیز و دیگر گروه‌هاي جهادی شهرستان اهر با این ویروس منحوس مبارزه می‌کنیم. 

«غلامعلی یوسفیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت همبستگی و مشارکت عمومی در عبور از بحران‌ها گفت: از همان اولین روزهای شیوع کرونا در کشور، طی جلسه‌ای که با اعضای کانون در مورد این موضوع تشکیل شد تصمیم گرفتیم برای کمک به مدافعان سلامت، برنامه‌هایی در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان اهر اجراء کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم شهرستان اهر در تکمیل سخنان خود با اشاره به کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده، افزود: یکی از اقدامات قابل توجهی که با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهری ظفر در قالب «طرح مطهر» اجرا شد توزیع محلول ضدعفونی کننده به همراه بروشورهای آموزشی بهداشتی و ماسک، بین اهالی شهرستان اهر بود که محلات اطراف مسجد طفلان مسلم و منطقه شله‌بران به اختصاص، بر عهده کانون، قرار گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن آمار شیوع کورنا در شهرستان اهر و ضرورت گندزدایی معابر عمومی، گفت: به همت بچه‌های کانون و مسجد طفلان مسلم و کمک خیرین محل‌ها و معابر عمومی پرتردد با مواد و لوازم استاندارد هر روز گندزدایی می‌شود که مهم‌ترین قسمت آن عابر بانک‌ها می‌باشد که با توجه به الکترونیکی بودن و احتمال خرابی آنها با تماس مایعات به صورت ویژه این کار انجام می‌شود.

 

یوسفیان با تشکر از همکاری صمیمانه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: هزینه این فعالیت‌ها که از بیستم اسفند تاکنون ادامه دارد حدود ۱۴ میلیون تومان بوده که حدود ۱۰ میلیون تومان از آن به صورت ۶۰۰ بسته‌ء بهداشتی از طرف حوزه مقاومت بسیج شهری ظفر و سپاه ناحیه اهر برای توزیع بین نیازمندان در اختیار کانون طفلان مسلم، قرار گرفته و بقیه در قالب کمک‌هاي مردمی تامین شده است.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از اثرات این اقدامات در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میرها گفت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی ویژه به اقشار آسیب‌پذیر در دوران حساس کنونی، با همیاری نمازگزاران مسجد طفلان مسلم و خیرین اهر حدود ۵۰ بسته کامل معیشتی تهیه شد که در اول ماه مبارک رمضان به صورت مخفیانه به درب منازل نیازمندان محله، ارسال شد.

کد خبر 922621

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha