کسب  ۳۴ رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز مازندران توسط دانش آموزانی نکایی

خدادی گفت: دانش آموزان نکایی ۳۴ رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز مازندران کسب کردند.

«شعبان خدادی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، از موفقیت دانش آموزان نکایی و کسب 34 رتبه استانی مسابقات قرآن ،عترت و نماز خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان نکایی 34 رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز مازندران کسب کردند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا افزود: مسابقه پرسش مهر با سوال رییس جمهور هر ساله برگزار می شود که در سال تحصیلی امسال با موضوع کرونا برگزار شد و افراد برتر معرفی می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات مصباح الهدی هم که سالانه برگزار می شود؛ در سال تحصیلی 139-1400 با موضوع پیامبراکرم، رسول مهربانی ها برگزار شد که دانش آموزان تصویر و جملات و آثار خود را ارسال و حائز رتبه شدند.

 

خدادی با اشاره به اینکه در مجموع در پرسش مهر 3800 دانش آموز در سامانه همگام اثر بارگذاری کردند و در مسابقات مصباح الهدی در سطح شهرستان حدود یکهزار اثر به شهرستان ارسال شد که با داوری نفرات برتر شهرستانی به استان راه یافتند.

 

وی گفت: 54  نفر در مسابقات مصباح الهدی با موضوع « رسول مهربانی ها » با موضوعات طراحی، نماهنگ، خوشنویسی، شعر، نقاسی، دکلمه و نقاشی و... در شهرستان نکا حائز رتبه برتر شدند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا یادآور شد: در مسابقات پرسش مهر هم 42 نفر در تصویرسازی، کاریکاتور، فیلم داستانی، خوشنویسی و...  با موضوع « فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده، مدرسه، همکلاسی ها و مدرسه  و دوستان خود یاری و کمک کنید؟ » از شهرستان نکا رتبه برتر شهرستانی را کسی کردند.

 

خدادی تصریح کرد: بیش از 100 مربی از 150 مدرسه در این مسابقات درگیر بودند و مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود که با داوری داوران، دانش آموزان نکایی به مرحله استانی راه یافته و 34 رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز مازندران کسب کردند.

کد خبر 1070484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha