از موازی کاری در برنامه های اوقات فراغت پرهیز شود

حقیقی بر ضرورت جلوگیری از فعالیت‌های موازی در برنامه‌های اوقات فراغت و تابستانی، تاکید کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های اوقات فراغت در فضاس بستر شبکه شاد اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ترسیم نقشه راهی در شرایط بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: باید از توان فرهنگیان برای کنترل بیماری کرونا استفاده کرد.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه فرهنگیان نقش برجسته در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دارند، خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان زنجان جزو ۱۰ هزار همیار سلامت هستند.

 

وی با اشاره به تلاش های فرهنگیان برای کنترل این بیماری یادآور شد: بالاترین میزان همکاری را برای رساندن پیام به دانش‌آموزان را برعهده دارند.

 

حقیقی در ادامه به وضعیت کرونایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در میزان تست های سی پی آر رتبه اول را دارد و در این زمینه 376 هزار تست انجام شده است.

 

استاندار زنجان در خصوص بازگشایی مدارس در مهرماه امسال نیز گفت: ستادی برای بررسی الزامات بازگشایی مدارس و اقدامات آینده‌نگری در استان زنجان تشکیل شده است.

 

به گفته حقیقی، پنج درصد کمک شهرداری‌ها به آموزش و پرورش به صورت 100 درصدی تحقق یافته است که آثار خوبی در استان داشت.

 

این مقام مسئول همچنین به افتتاح بزرگترین ورزشگاه استان زنجان با ظرفیت 15 هزار نفر تا پایان کار دولت اشاره کرد و گفت: پروژه مسکن فرهنگیان نیز در بهترین نقطه شهر احداث می شود.

 

حقیقی در پایان بر ضرورت جلوگیری از فعالیت‌های موازی در برنامه‌های اوقات فراغت و تابستانی، تاکید کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های اوقات فراغت در فضاس بستر شبکه شاد اجرایی می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1070600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha