صداقت مسئولان با مردم نشانه‌ای از کامل بودن اسلام است

نماینده ولی فقیه کردستان گفت: صداقت مسئولان با مردم نشانه‌ای از کامل بودن اسلام است و باید با صادق بودن زمینه خدمت به مردم و جلب اعتماد آنها را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه کردستان در جمع بسیج اساتید دانشگاههای کردستان، با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) اظهار کرد: هر کسی که اسلامش کامل باشد، گناهانش بخشوده می‌شود و خدا از ایشان راضی خواهد بود.

 

وی افزود: کاری که دست مسئولی سپرده می‌شود که برای مردم انجام دهد باید بصورت شایسته و برای رضای الهی انجام شود.

 

وی صداقت مسئولان با مردم را نشانه‌ای از کامل بودن اسلام دانست و خاطر نشان کرد: نظام اجازه اشتباه ندارد و هر کاری باید در راه رضای خدا و خدمت به مردم انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه کردستان یادآور شد: از جلوه‌های ظلم قرار دادن فردی در جایی و چیزی در مکانی است که نباید باشد و برای مردم ایجاد ناراحتی و مشکل کند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: پرهیز از آنچه که نزد خدا و مردم قبیح است نیز نشانه دیگری از کامل بودن اسلام است و پارتی بازی، رانت‌ها و کارهای ناپسند از نظر مردم قبیح به شمار می‌رود.

 

وی اعلام کرد: خوش اخلاقی نیز از مولفه‌های دیگر کامل بودن اسلام و بخشیده شدن گناهان است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی خطاب به اساتید دانشگاهی نیز مسئولیت‌پذیری، توجه به تخصص و داشتن تعهد نسبت به کار را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: تاثیرگذاری در حوزه اخلاق و علم باید در اولویت اساتید دانشگاهی باشد.

 

نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: اخلاص و معنویت نیز از ویژگی‌های اساتید دانشگاهی است و باید اساتید بسیجی در داشتن این ویژگی‌ها برای بهتر شدن فضای دانشگاهها این موارد را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1070609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha