اولویت کمیته برنامه ریزی لاهیجان پروژه های نیمه تمام است

محمودی پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد را در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، « یونس محمودی » در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لاهیجان که امروز ( یکشنبه، ۶ تیر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از  پیگیری های نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، گفت: نماینده شهرستان در جذب اعتبارات ملی پروژه ها کمک حال شهرستان بودند.

 

فرماندار شهرستان لاهیجان، تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار دارد.

 

محمودی با اشاره به اهمیت پروژه مدیریت پسماند و زباله در منطقه تموشل، خاطرنشان کرد: پسماند یکی از بحران ها است و باید این پروژه با سرعت بیشتری پیشرفت کند.

 

وی با انتقاد از وضعیت پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان، افزود: در شان و منزلت این شهرستان نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بکشد.

 

محمودی پروژه های تقاطع غیر همسطح میدان گیل، لایروبی لاهیجان رودخانه و آب شرب را دارای اهمیت دانست و اذعان کرد: پیگیری موثر و مفید مدیران استانی می تواند گره گشا باشد و جذب اعتبارات آشکار و پنهان ملی برای رفع موانع تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ضروری است.

 

 

کد خبر 1070661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha