فعالان کانون حجت ابن الحسن (ع) از مدافعان سلامت شهر هفشجان تجلیل کردند

کیوانی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) از خدمات «مجتبی سلیمانی» مدافع سلامت شهر هفشجان تجلیل کردند.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) از خدمات «مجتبی سلیمانی» مدافع سلامت شهر هفشجان تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: «مجتبی سلیمانی» مسئول اورژانس هوایی و کارشناس فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به منظور خدمت رسانی به بیماران کرونایی توسط کانون حجت ابن الحسن (ع) هفشجان تقدیر شد.

 

کیوانی گفت: شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته نشان داد که ایثار و از خودگذشتگی فقط در دوران دفاع مقدس محدود نشده و این روزها مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان با از خودگذشتگی، از جان مردم محافظت می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: تقدیر از کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا از وظایف مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: امروز مدافعان سلامت راهی را در پیش گرفته‌اند که خداپسندانه است و ثواب آن در ابعاد مختلف بی شمار است.

 

کیوانی هفشجانی ابراز کرد: راهی را که مدافعان سلامت طی می‌کنند در شکوفایی، رشد و بالندگی نظام مقدس و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد و باعث تولید قدرت درمانی برای کشورمان می‌شود.

 

کد خبر 1070683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha