آینده شیراز و کشور روشن است

اسکندرپور با اشاره به اینکه آینده شیراز و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، گفت: با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (سه شنبه 8 تیر) در مراسم افتتاحیه پروژه های منطقه 2 شهرداری شیراز، ضمن تبریک به مردم این منطقه، گفت: حضور مسئولین مختلف اینست که در کنار هم کار و فعالیت برای مردم انجام می دهیم.

شهردار شیراز با یادآوری این مطلب که دشمنان سعی کردند این مردم مایوس کنند، تاکید کرد: مردم صاحب نظام و کشور هستند و بهترین نیروها، نیروهایی هستند که بتوانند حس تعلق مردم را به شهر و کشورشان به درستی انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه آینده این شهر و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، اظهار کرد: با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت.

اسکندرپور با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری در حال تلاش است و برای منطقه 2 نزدیک 400 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های این منطقه در نظر گرفته ایم، افزود: در چند روز اخیر از به مدت سه ساعت از پروژه های این منطقه بازدید کردم ولی به خاطر تعدد آن نشد تمام پروژه ها بازدید کرد.

کد خبر 1071413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha