« طرح شمیم خدمت» در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه یزد کلید خورد

حجت الاسلام زارع زاده از اجرای طرح شمیم خدمت با شعار هرخانه یک کارخانه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جمع خبرنگاران گفت : سازمان اوقاف و امور خیریه برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای ایجاد جامعه مهدوی ، طرح شمیم خدمت را بعنوان یک کارویژه های مهم در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت : بدیهی است در سال جدید که سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است انتظار می رود بیش از گذشته از ظرفیت و جایگاه امامزادگان و همچنین ظرفیت موقوفات در راستای تحقق شعار سال گام های مهم و اساسی برداشته شود.

وی در ادامه افزود : در اجرای شیوه نامه های طرح شمیم خدمت 3 گام مهم و اساسی باید برداشته شود ، گام نخست : آموزش و توانمند سازی ، گام دوم : کمک به ایجاد و زمینه اشتغال و گام سوم : بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است .

حجت الاسلام زارعزاده به بایسته های اجرای طرح اشاره کرد و گفت : اولویت بندی آموزش و توانمندسازی خدام  بقاع متبرکه و خانواده های آنها ، ضرورت استفاده از مشاوران ، نخبگان ، دانشگاهیان و صاحبنظران و همچنین تعامل و استفاده از ظرفیت های نهادهای دولتی  و خصوصی در جهت تحقق این طرح و بهره وری بالا امری ضروری است.

وی در پایان از کلیه کارآفرینان جهت ایجاد اشتغال پایدار بصورت مستقیم در امامزادگان و غیر مستقیم در منازل افراد جویای کار دعوت بعمل آورد که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت نمایند.

 

کد خبر 1071515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha