بهره مندی ۳۰ هزار بیمار از خدمات درمانی بیمارستان شهدای دهلران

رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیمارستان شهدا به ۳۰ هزارو ۳۲۷نفرشهروند دهلرانی خدمات درمانی ارائه کرده است.

«اردشیر احمدی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از این میزان مراجعه کننده تعداد ۱۴۰۰۰ بخش  اورژانس، تعداد ۲۲۳ مورد عمل جراحی، ۴۷۰۰ مراجعه کننده به درمانگاه تخصصی، تعداد ۷۶۰۰ مورد مراجعه بخش آزمایشگاه، ۲ هزارو ۲۲۴ مورد مراجعه به بخش رادیولوژی، ۷۵۰ مورد سونوگرافی و همچنین تعداد ۸۳۰ مورد بیمار در بخش های بستری شده اند.

 

وی تصریح کرد: در سه ماه اول سال جاری 127 مورد زایمان در بیمارستان شهدای دهلران انجام شده که از این میزان 73مورد طبیعی و55 مورد سزارین بوده است.

 

احمدی عنوان کرد: زایمان طبیعی بدون درد یکی از برنامه‌هایی مهمی است که در دستور کار این بیمارستان قرار گرفته و با حضور متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدا دهلران اجرایی می‌شود.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران تصریح کرد: با  پیگیریهای مسئولین دانشگاه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  خوشبختانه دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مارک زیمنس آلمان در محل بیمارستان مستقر شده است.

 

احمدی افزود:مجوزهای لازم جهت نصب دستگاه اخذ شده و در تلاش  هستیم  تا کمتر از دو هفته دیگر دستگاه نصب و راه اندازی شود.

 

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری تحویل بیمارستان شده است، خاطرنشان کرد: ساختمان محل نگهداری آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد احداث شده و در صورت تامین اعتبار لازم جهت انجام لوله کشی مسیر از مبدا دستگاه  تا مقصد بخش های درمانی  تا یکماه دیگر دستگاه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

کد خبر 1071713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha