لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب دیده

سلیمانی دشتکی با تاکید بر تعیین تکلیف سریع اجناس و کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب دیده گفت: نباید با سوتدبیر و سهل انگاری بر مشکلات مردم افزوده و یا با سختگیری در زمینه کسب و کار مردم مانع ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شب گذشته در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن انتقاد شدید از هدررفت برخی اجناس فاسدشدنی در انبارها به دلیل بروکراسی های غیرضروری و یا تعلل مدیران اظهار کرد: در شرایطی که برخی نیازمندان در تامین مایحتاج روزانه خود ناتوان هستند قابل قبول نیست اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در این شرایط سخت اقتصادی در مدت طولانی دپو شود و یا در انبارها از بین برود.

 

استاندار خوزستان افزود: اجناس و کالاهای موجود در انبارها باید در اسرع وقت و با حذف بروکراسی های غیرضروری در اختیار مردم قرار داده شوند.

 

وی کرد: شایسته نیست در این شرایط سختی که به دلیل جنگ اقتصادی و شیوع کرونا بر زندگی مردم حکمفرما شده در کسب و کار مردم مانع تراشی و سخت گیری شود و باید تا جای امکان تسامح لحاظ و جایی که امکانپذیر است قوانین و آئین نامه ها به نفع مردم تفسیر شود.

 

کد خبر 1071822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha