تزریق واکسن داخلی توسط رهبر یعنی راه علاج مشکلات تکیه بر توان داخلی است 

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: تزریق واکسن داخلی توسط رهبر انقلاب یعنی این که راه علاج مشکلات و نسخه نجات، تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۱ تیر حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: جمعه گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن کوو برکت را تزریق کردند پس از این اقدام درس‌آموز و حکیمانه شاهد سه موضع عمده بودیم اول نظرات موافق که این اقدام را شجاعانه و نشان از اقتدار ایران اسلامی و آینده‌نگری رهبر انقلاب دانستند.


امام جمعه آسمینون افزود: دوم مخالفانی که از سر دلسوزی اما ناآگاهی و جزئی نگری بدون توجه به مواضع خود، سخن از خطر نفوذ و به خطر افتادن جان مقام معظم رهبری و با ناآگاهی از تحمیل نظرات کارشناسان نفوذی به رهبر انقلاب سخن گفتند و سوم رسانه های استکباری و صهیونیستی که با تمام وجود تلاش کردند این اقدام وطن دوستانه و افتخار آمیز را تخطئه و زیر سوال ببرند ابتدا منکر وجود واکسن ایرانی شده و ایران را در تولید واکسن ناتوان قلمداد کردند.


وی ادامه داد: سپس گفتند که رهبری واکسن خارجی زده و این فقط یک حرکت نمایشی است اما آنچه در این میان مهم است اول این که واکسن برکت نه اولین واکسن ایرانی بلکه اولین واکسن تولید شده در جهان اسلام است که نه تنها افتخار ملی بلکه افتخاری برای جهان اسلام است و دوم جهان برای اولین بار شاهد است که یک رهبر مذهبی که مرجع تقلید جهان اسلام و الگوی بسیاری از مردم مسلمان و آزادیخواه جهان است برای پیشرفت دانش بومی و فرهنگ ملی آستین همت را بالا می‌زند و داوطلب دریافت واکسن می‌شود.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: سوم این افتخار ملی و اسلامی در اوج تحریم ها و به همت جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی بومی به دست می‌آید چهارم این اقدام رهبر حکیم انقلاب در سطح خارجی و بین‌المللی پیامک قدرت و اقتدار علمی که نشان می‌دهد ایران جزء ۶ کشور برتر جهان در تولید واکسن است.


خطیب جمعه آسمینون بیان کرد: علاوه بر این زدن واکسن داخلی توسط رهبر انقلاب یعنی این که راه علاج مشکلات و نسخه نجات تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی است تولید واکسن توسط جوانان به حمایت رهبری از طریق تزریق این واکسن تفسیر بارز خودباوری ما می‌توانیم است و اعتماد به جوانان و توان داخلی است بنابراین باید قدردان چنین جوانان و دانشمندان و همچنین قدردان چنین رهبر حکیم ،عالیقدر، دوراندیش و آینده نگری باشیم.


وی با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و کارکنان قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: محور اول در خصوص ویژگی ها و خصوصیات شهید بهشتی که ایشان یک انقلابی تمام‌ عیار، عالم  متفکر، نظریه پرداز و پرهیزکاری بود حق عظیم و بزرگی بر گردن کشور و ملت دارد، نقش بی‌بدیلی در تدوین قانون اساسی و نقش اصلی و بنیانگذاری او در معماری دادگستری اسلامی و قوه قضائیه و نقش بی بدیل در شکل گیری انقلاب اسلامی و تثبیت جمهوری اسلامی بود.

 

حجت الاسلام احمدی نیک در خصوص حرکت جهادی در قوه قضائیه اعتماد سازی و افزایش سرمایه اجتماعی حضور بیش از بیست ماه حجت الاسلام رئیسی و حرکت جهادی و شبانه روزی ایشان ۲ نتیجه مطلوب داشت اول این که اعتماد مردم به قوه قضائیه را دوچندان کرد و دوم این که با افزایش امید مردم به سرمایه اجتماعی نظام ارتقاء یافت که جای قدردانی دارد.


امام جمعه آسمینون اضافه کرد: الگوی حرکتی و جهادی حجت الاسلام رئیسی نیز در این دوره باید تداوم یابد و هم توسط ایشان باید به قوه مجریه نیز منتقل شود این حرکت جهادی باید الگوی همه در سایر ارکان نظام باشد.


وی تصریح کرد: محور دوم این حرکت جهادی شاخصه‌هایی داشت که در قوه قضائیه و سراسر دستگاه‌ها از جمله اجرای سند تحول قضایی، مبارزه با فساد، ارتباط نزدیک با مردم و نخبگان باید تقویت و یا ایجاد شود.


 حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: محور سوم در خصوص حماسه مردم در انتخابات بود جان کلام رهبری این بود که شرکت مردم در انتخابات یک حماسه واقعی بود چرا که شرایط خاصی از جمله کار سنگین رسانه‌ای دشمن، وضعیت کرونایی که تاثیر ۱۰ درصدی داشت و گله مندی و نارضایتی از عملکرد مسئولان و مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بود بنابراین حضور مردم در این انتخابات به معنای واقعی شکست دشمن در جنگ تحریمی بود.


خطیب جمعه آسمینون تاکید کرد: بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی و امپراتوری رسانه‌ای غربی، عبری، عربی و برخی عناصر و جریان ‌های عقب مانده سیاسی در داخل بود که بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند.


وی در خاتمه با بیان این مطلب که ۶ تیر تا ۱۲ تیر به نام هفته حقوق بشر آمریکایی معروف است،  عنوان کرد: از ترور آیت‌الله شهید بهشتی تا زدن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و غیره غرب به واسطه انواع جنایات علیه بشریت و تمدن در این آزمون مردود شده است.

کد خبر 1072031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha