اعلام برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران

براتی از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در بخش های مختلف هنری، فرهنگی، قرآنی و... در کانون های مساجد استان تهران خبر داد.

حسین براتی مدیر ستاد هماهنگی فهمای تهران در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: در فصل تابستان قرار داریم و هر ساله در این ایام در کنار برنامه های متعددی که از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می شود، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به صورت ویژه در دستور کار کانون های مساجد استان قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ادامه داد: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در این ایام در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی، ورزشی و... اجرا می شود.

 

وی عنوان کرد: کلاس های قرآن، احکام، دوره های تربیتی، آموزش مهارت های زندگی، گروه سرود، کلاس ها و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، آموزش رایانه، کلاس های تقویتی دروس تحصیلی، اردوهای زیارتی و سیاحتی و غیره از جمله برنامه هایی است که در تابستان امسال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار می شود.

 

براتی اعلام کرد: در کنار این برنامه ها، در مناسبت های مختلفی هم که وجود دارد کانون های برنامه های معنوی و فرهنگی را برگزار می کنند که امیدواریم کودکان و نوجوانان نهایت بهره را از این برنامه ها ببرند.

 

وی تأکید کرد: البته در کنار کلاس های حضوری، کانون ها از ظرفیت فضای مجازی هم برای برگزاری کلاس های تابستانی استفاده کرده اند و برخی برنامه ها در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اصل در اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون ها مورد توجه است.

 

وی یادآور شد: بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی هنری مساجد کودکان، نوجوانان و جوانان هستند و تابستان فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت آنها با استفاده از ظرفیت مسجد بوده که ان شاالله کانون ها از این فرصت به خوبی استفاده کرده و پیوند مستحکمی را بین نسل امروز و مسجد ایجاد کنند.

کد خبر 1072164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha