استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن کریم در دهگلان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد ابراهیم مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در جریان بازدید خیرین قرآنی این شهرستان از کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن کریم خانه قرآن احسان در دهگلان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن کریم با استقبال قرآ‌آموزان شهرستان دهگلان همراه شد و خیرین قرآنی نیز در حمایت از این کلاس‌ها تلاش ارزنده‌ای داشتند.

 

وی با تقدیر از خیرین قرآنی دهگلان افزود: در سایه زحمات مربیان قرآنی تعداد زیادی از دانش‌آموزان و قرآن آموزان در برنامه‌های قرآنی دهگلان فعالیت داشته و دارند.

 

وی با بیان اینکه جلسات موضوعی قرآن کریم هر هفته در دهگلان در حال برگزاری است، افزود: این جلسات قرآنی هر هفته شب‌های جمعه با استفاده از ظرفیت مساجد برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان یادآور شد: پررنگ‌تر کردن نقش قرآن در زندگی جوانان لازمه توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مولازاده اضافه کرد: همه ما مسلمانان باید در راستای قرآنی کردن هر‌چه بیشتر جامعه و اعتلای دین و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش کنیم.

 

ماموستا محمدحسین محمودی از خیرین قرآنی شهرستان دهگلان نیز در این بازدید بیان کرد: به حول و قوه الهی پس از اتمام کلاس‌ها و برای پاسداشت زحمات و ایجاد انگیزه برای مربیان و قرآن آموزان، اردویی سیاحتی-زیارتی به مقصد مشهد مقدس ان شاءالله ترتیب خواهیم داد.

 

شهرام کریمی کارشناس امور قرآنی اداره هم ضمن تقدیر از خیرین قرآنی، مربیان و قرآن آموزان؛ به اهداف تاسیس خانه‌های قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در جامعه و کاربردی کردن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم از مهم‌ترین اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

 

گفتنی است، در پایان با اهدای تقدیر نامه و هدایایی از زحمات مربیان و خیرین قرآنی قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 1072279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha