اجرای طرح تربیتی تابستانه نجوا در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین

رحیمی از اجرای طرح تربیتی تابستانه نجوا (نیروی جوان انقلابی) در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، هر ساله برنامه های متعددی توسط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین برای غنی سازی اوقات فراغت این قشر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: در تابستان سال جاری هم برنامه های متعددی تدارک دیده شده است که این برنامه ها در قالب طرح تربیتی تابستانه نجوا(نیروی جوان انقلابی) اجرا می شود و نوجوانان پسر می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

 

وی  عنوان کرد: یکی از برنامه های ما طرح شمیم معرفت است که در این طرح  آموزش ها در حوزه آداب زندگی ایرانی و اسلامی، قصص قرآنی، انس با قرآن کریم، گروه سرود، فن بیان و گویندگی و کارگاه صداپیشگی ارائه می شود.

 

رحیمی اعلام کرد: برنامه دیگر ما در حوزه ورزش و تندرستی است که کلاس های ما در رشته های فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، بازی های بومی و محلی و غیره برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: کارگاه هنر و رایانه برنامه دیگر ما در تابستان سال جاری است که شرکت کنندگان در این کارگاه با رایانه و محیط ویندوز آشنا شده و آموزش هایی در حوزه نرم افزار آفیس و فتوشاپ را ارائه می دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین اظهار کرد: آموزش ویرایش عکس در موبایل، آموزش ساخت کلیپ در موبایل، کارگاه سواد رسانه، فضای مجازی و تأثیرات آن از دیگر برنامه هایی است که ما در تابستان برای نوجوانان تدارک دیده ایم.

 

وی تأکید کرد: همچنین برگزاری اردو همراه با تجربه یک زندگی جذاب و هیجانی، بازی های پرورش دهنده ذهن، بازی های فکری و حل مکعب روبیک و آزمایش های علمی جذاب از دیگر مواردی است که در برنامه های تابستانی کانون جوادالائمه دیده شده است.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: برنامه های مذکور با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و امیدواریم شرکت کنندگان در این طرح تابستانی بتوانند بهره کافی را از برنامه های تدارک دیده شده ببرند و این طرح بتواند در مسیر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مثمرالثمر واقع شود.

 

کد خبر 1072497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha