پیگیری مطالبات مردم و مسئولان در دستور کار نماینده گهگیلویه بزرگ

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث مطالبات مردم و مسئولان بدون شک در دستور کار ویژه قرار دارد، ولی باید فرماندار و همه مسئولان در دفاع از حقوق مردم باید مطالبه گر بوده و از حقوق خود دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمد موحد» امروز (۱۳ تیر ماه) در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده گفت: حماسه حضور مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کرد.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان بیش از چهار دهه شبانه روز به دنبال شکست و عدم حضور مردم در انتخابات بودند، گفت: همت و حماسه مردم با وجود همه مشکلاتی که داشتند به پای صندوق های رای آمدند و با شهدا، امام شهدا و ولایت و رهبری پیوند کرده و حمایت خود را با حماسه حضور به تصویر کشاندند.

 

وی در ادامه، افزود: در جلسه ای که با وزیر نیرو خواهیم داشت بحث مشکلات اساسی برق و آب شهرستان لنده به طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و خبرهای خوشی برای این مردم خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام موحد یادآور شد: این شهرستان سابقه ای بیش از یک قرن دارد که مدنیت و فرهنگ این شهر بدون شک باید برابر با شان آن خدمات رسانی صورت گیرد.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات شهرستان لنده را در حوزه راه به ویژه راه لنده_تشان و راه لنده_تراب و فسفات لنده بیش از ده ها جلسه گرفتیم و مطالعات آن به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: بحث جاده های روستایی نیز یکی از مهم ترین اولویت هایی است که در یک سال گذشته به طور ویژه در دستور کار بوده و حتما در سازمان برنامه بودجه اعتبارات ویژه ای برای وضعیت راه های روستایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

حجت الاسلام موحد گفت: در دیدار با نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور بحث پیگیری اعتبارات ویژه ای برای همکاری با بنیاد علوی نیز در نظر خواهیم گرفت.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث مطالبات مردم و مسئولان بدون شک در دستور کار ویژه قرار دارد ولی باید فرماندار و همه مسئولان در دفاع از حقوق مردم مطالبه گر باشند و از حقوق خود دفاع کنند.

 

وی گفت: اگر پیگیری های ویژه نمایندگان استان نبود اعتبارات ما دو برابر نمی شد، ولی نیاز است که همه برای افزایش اعتبارات تلاش مضاعف کنند.

 

حجت الاسلام موحد گفت: برای بیمارستان لنده اگر اعتبار عادی را می خواستیم طی کند واقعا چندین سال باید کارهای اولیه آن طی می شد، ولی اعتبارات فصل بهداشت و درمان در استان قابل مقایسه با هیچ برهه تاریخی نیست.

کد خبر 1072718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha