ضرورت راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی «معتادان بهبود یافته» در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت اجتماعی از معتادان بهبودیافته با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌ نهاد، خیرین و بخش خصوصی در شهرستان آران و بیدگل ضروری است.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: باید با اشتغال‌ زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای معتادان بهبود یافته به عنوان سرمایه‌های انسانی، از مشارکت آنان در توسعه کشور و این شهرستان بهره ببریم.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر حمایت اجتماعی از قربانیان اعتیاد گفت: مداخله‌گری محلی و خدمات‌رسانی و بازتوانی قربانیان اعتیاد در این خصوص مهم است.

 

بایبوردی با تاکید بر افزایش یادگیری مهارت‌های اجتماعی نوجوانان، جوانان و دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل گفت: فرزندان ما باید معلومات پرور باشند و مهارت « نه گفتن» را از کودکی از طریق والدین در خانواده  و مربیان در مدارس بیاموزند تا از انواع آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مخاطرات و آسیب‌های ناشی از حضور غیر استاندارد دانش‌آموزان و جوانان در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید شناسایی و مدیریت شود.

 

بایبوردی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی اتاق فکر آموزش خانواده‌های این شهرستان در پیشگیری از اعتیاد و مهارت فرزندپروری گفت: راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت اجتماعی از معتادان بهبودیافته با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌ نهاد، خیرین و بخش خصوصی در شهرستان آران و بیدگل ضروری است.

کد خبر 1072860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha