خدمات جدید مرکز رشد بسیج جهرم به علاقمندان عرصه نوآوری و اشتغالزایی

کامران پور گفت: مرکز رشد بسیج شهرستان جهرم به متقاضیان اشغال و علاقمندان عرصه نوآوری خدمات و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

«مهدی کامران پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به خدمات جدید مرکز رشد بسیج جهرم به علاقمندان عرصه نوآوری و متقاضیان اشتغال گفت: این مهم در چند طرح به همت بخش علمی و پژوهشی سپاه ناحیه جهرم در حال انجام است.

 

مسئول علمی و پژوهشی سپاه ناحیه جهرم افزود: تا ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، برای ساخت نمونه اولیه نوآوری‌های دارای اعلام نیاز، از ادرات دولتی یا شرکت‌های خصوصی ثبت شده برای سه طرح از جمله این خدمات از سوی مرکز رشد بسیج جهرم است.

 

وی با اشاره به خدمات تراشکاری رایگان و کمک به تکمیل ایده های قابل ساخت، عنوان کرد: در اختیار قرار دادن مکان یا آزمایشگاه و امکانات به شرکت های در حال تاسیس حداقل سه نفره در رشته های شیمی و نانو، رباتیک و الکترونیک، مکانیک، رایانه و آی تی دیگر خدمات این مرکز برای علاقمندان به عرصه نوآوری و متقاضیان اشتغال را تشکیل می دهد.

 

کامران پور در پایان با اشاره به نحوه در اختیار قرار گرفتن این خدمات، تصریح کرد: علاقمندان  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٩١٧۵۵٩٧۴۶۶ تماس بگیرند.

کد خبر 1072907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha