اعتماد حضور دانش آموزان در مدارس برای خانواده ها فراهم شود

قاسم نژاد با بیان اینکه ممکن است یک واکسن تمامی ابعاد این بیماری را کنترل نکند گفت: اعتماد حضور دانش آموزان در مدارس برای خانواده ها با نظارت ویژه بر پروتکل های بهداشتی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم نژاد» امروز (دوشنبه، ۱۴تیر ) در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌ها با وجود کرونا ویروس تمایلی به حضور فرزندانشان در مدارس ندارند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه باید برای اعلام واکسیناسیون دانش آموزان و معلمین جهت حضور در مدارس و آموزش عادی برنامه ریزی شود گفت: باتوجه به نارسایی‌های موجود در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف، ممکن است در بازه زمانی اعلام شده امکان واکسیناسیون همه دانش آموزان و معلمان وجود نداشته باشد.

 



وی با تاکید بر اینکه ممکن است یک واکسن تمامی ابعاد این بیماری را کنترل نکند، اذعان کرد: در صورت واکسیناسیون نیز ممکن است مشکلاتی وجود داشته و لذا اقناع خانواده‌ها بسیار مهم است و آموزش و پرورش باید این آمادگی و اعتماد را در خانواده‌ها ایجاد کند.

 



قاسم نژاد با تاکید بر ضرورت رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس افزود: نظارت بر پروتکل‌ها باید سرسختانه پیگیری شود تا خانواده‌ها با آرامش فرزندشان را حضوری به مدرسه بفرستند.

 


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان خاطرنشان ساخت: اگر پروتکل‌ها با جدیت رعایت نشود و دانش آموزان حین حضور در مدارس دچار مشکلی شوند، تبعات امنیتی و اجتماعی بسیار بالایی به وجود می آید لذا باید تمهیدات لازم  اتخاذ شود‌.

کد خبر 1072920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha