جوانان دولت انقلابی را برای رفع مشکلات یاری کنند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه کولبری و مشکلات بیکاری دغدغه همه ماست، گفت: باید جوانان دولت جوان انقلابی را کمک کنند تا این مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان 14 تیرماه 1400 در نشست با جمعی از نمایندگان کانون‌های فرهنگی، تبلیغی شهرستان سقز، اظهار کرد: فعالیت و کارهای فرهنگی باید بوسیله انسان های مومن، معتقد به آرمانهای انقلاب، جوانان متخلق و انقلابی در جامعه ترویج داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید به آینده امید داشته و نقش پر رنگی در پیشرفت کشور داشته باشند، افزود: مشکلاتی همچون بیکاری، کولبری و دستفروشی در استان کردستان داریم که باید با کمک جوانان و دولت انقلابی، این مشکلات اصلاح و رفع شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به جوانان و نمایندگان کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان سقز گفت: از فعالیت‌های موسسات خیریه و همچنین کارآفرینی حمایت و این کانون‌ها را در این راستا تقویت می‌کنیم.

 

وی به نقش ورزش در جذب جوانان اشاره کرد و یادآور شد: دغدغه ورزش یک واقعیت است چون ورزش حرف اول را در جذب جوانان دارد بنابراین باید به مطالبات و خواسته‌های قشر ورزشکار توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر تقویت امید به آینده و فضای ایجاد شده در دولت انقلابی، افزود: کانون‌ها و خصوصا جوانان معرف فرهنگ شهرشان باشند و مسایل شهرشان را بیان و با همفکری در مجمع‌های جوانان، گره‌ای از مشکلات باز کنند.

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این جلسه گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی روی پای خودشان ایستادند و بدون حمایت مالی از ارگان خاصی، فعالیت می‌کنند و جامعه جوان، خانه‌های قرآن، تشکل‌های ورزشی و فرهنگی را با عشق و علاقه نمایندگی می‌کنند.

 

در ادامه هر یک از نمایندگان کانون‌ها و جوانان فرهنگی، ورزشی، دانشجوی، بسیجی، هلال احمر و کمیته امداد سقز بر بکارگیری و اعتماد به جوانان در پست‌های مدیریتی، استفاده اصولی و درست از ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، سد و رفع بیکاری، کولبری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای بیمارستان تازه تاسیس شفا، تسریع در اتمام فرودگاه، جاده سقز به سمت بوکان و بانه، ازدواج آسان برای جوانان، اهتمام به ورزش بانوان و ایجاد دانشکده پزشکی در سقز تاکید کردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1073057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha