۲۶۹ دانش آموز در اولین مرحله المپیادهای علمی پذیرفته شدند

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: ۲۶۹ دانش آموز شیروانی در اولین مرحله المپیادهای علمی پذیرفته شدند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ۲۶۹ دانش آموز شیروانی در اولین مرحله المپیادهای علمی پذیرفته شدند که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان برای اولین بار است که اتفاق افتاده و از ۴۵۱ نفر پذیرفته شده استان بیش از ۶۰  درصد پذیرفته شدگان شیروانی هستند.

 

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان در خصوص افزایش پیشرفت المپیادهای علمی که بیش از ۶۰ درصد پذیرفته شدگان را کسب کردیم اضافه کرد: جهش بی سابقه تعداد المپیاد ها محصول کارکرد یک اتاق فکر است و در سال جاری خوشبختانه تعدادی از واحدهای آموزشی حاشیه شهر نیز توفیقات چشمگیری در کسب رتبه های برتر المپیاد داشته اند.

 

 

نادری خاطرنشان کرد: ۶۳۰ دانش آموز در چهار مدرسه سمپاد شهرستان شیروان در حال تحصیل می باشند و در حوزه های مختلف از قبیل کنکور و المپیاد های علمی موفقیت های زیادی را کسب کرده‌اند.

 

 

 

وی در خصوص مدارس سمپاد عنوان کرد: مدیران مدارس سمپاد جهت شناسایی استعدادها و ظرفیت دانش آموزان برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و این توانایی ها را در مسیر صحیح هدایت کنند.

 

 

وی هدف اصلی سمپاد را توانمندسازی دانش آموزان و شناسایی استعدادهای برتر دانست و در جهت رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان شهرستان قول مساعدت و همکاری را داد.

 

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان تصریح کرد: مهمترین هدف و رسالت مدارس سمپاد گسترش و تقویت فعالیت های پژوهشی در بین دانش آموزان است.

 

 

 

کد خبر 1073207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha