طرح مسجد، مدرسه، تابستان با محوریت کانون های مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام شکری گفت: طرح مسجد، مدرسه و تابستان از جمله طرح های هدفمند و با اهمیتی است که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با سراسر کشور در البرز نیز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند اجرای برنامه های اوقات فراغت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: طرح مسجد، مدرسه و تابستان از جمله طرح های هدفمند و با اهمیتی است که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با سراسر کشور در البرز نیز برگزار می شود. 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: این طرح فرهنگی از دهم تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ماه نیز به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می گردد. 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد بیان کرد: ایام اوقات فراغت بهترین فرصت به منظور جذب دانش آموزان در راستای رشد و تعالی معرفتی در مسجد است.

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله مراکز همراه با کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان برپایی طرح حوزه هنری است که در قالب ویژه برنامه های متنوع زمینه برپایی برنامه های متنوعی را با هدف رشد و تعالی معرفتی دانش آموزان در نظر دارد. 

گفتنی است، در حال حاضر بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز فعالیت دارند که متناسب با شیوع بیماری کرونا با رعایت قوانین معین شده نسبت به برپایی برنامه های فرهنگی هنری اهتمام دارند.

 

 

کد خبر 1073218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha