آغاز عملیات عمرانی سفت کاری مسجد سلیمان نبی روستای اناردر

رضایی پور، گفت: عملیات عمرانی سفت کاری مسجد سلیمان نبی(ع) روستای اناردر از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد با زیربنای تقریبی ۲۰۰ مترمربع آغاز شده است.

«مسلم رضایی پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: عملیات عمرانی سفت کاری مسجد سلیمان نبی(ع) روستای اناردر از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد آغاز شد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف لرستان افزود: در این مرحله با تأمین اعتبار از محل اوراق اسناد خزانه اسلامی و تهیه برآورد اولیه توسط معاونت بهره وری اقتصادی و جذب پیمانکار برابر ضوابط قانونی، تجهیز کارگاه انجام و عملیات عمرانی کرسی چینی، آغاز و عایق کاری روی کرسی چینی، شاسی کشی و اجرای دیوار چینی این مسجد انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: پیش از این و با همکاری بنیاد برکت، هیئت امنا و اهالی روستا، عملیات های عمرانی خاکبرداری و تسطیح، اجرای فنداسیون، اجرای سازه اسکلت فلزی و بتن ریزی سقف این مسجد با موفقیت به پایان رسیده است.

 

رضایی پور عنوان داشت: پیش بینی می شود این بخش از پروژه، با زیربنای تقریبی ۲۰۰ مترمربع، حداکثر ظرف مدت ده روز به اتمام برسد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف لرستان یادآور شد: مشارکت و همکاری ارزشمند اهالی روستای اناردر، نقش مهمی در تهیه امکانات زیرساختی و تسریع در اجرای این پروژه داشته است.

کد خبر 1073244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha