مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی» برگزار می‌شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی» گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری همزمان با هفته حجاب و عفاف برگزار می شود.

حجت الاسلام «عبدالله حسنی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی» گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری همزمان با هفته حجاب و عفاف برگزار می شود.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه ویژه اقشار مختلف بانوان استان اردبیل است و علاقمندان می توانند تا 22 تیرماه در این مسابقه شرکت کنند.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه مشخصات خود را به همراه پاسخ سئوالات به صورت یک عدد 12 رقمی به سلامانه پیامکی 50005150031000 ارسال کنند.

 

حجت الاسلام حسنی اضافه کرد: علاقمندان برای دریافت سئوالات مسابقه می توانند به سامانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی مراجعه کنند.

 

وی اعلام داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گرامیداشت این یادگار حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه است.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان افزود: فراخوان تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این نهاد است که علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب شعر، عکس، دلنوشته، پادکست و رسانه ویدیوئی تا 21 تیرماه به آدرس تلگرامی @khodapanah58 مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: این برنامه های فرهنگی در بین بانوان و دانشجویان می تواند زمینه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در مسئله حجاب و عفاف باشد.

 

کد خبر 1073608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha