بخشی از ساخت و یا اتمام کتابخانه ها با مشارکت خیرین است

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی شهر شادمهر مه ولات گفت: با ساخت این کتابخانه و اهدای آن به مردم شادمهر باعث پرورش کودکانی خلاق و آگاه خواهید شد که در آینده می توانند تاثیر به سزایی در سرنوشت کشور خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» امروز چهارشنبه (۱۶ تیر) در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهر شادمهر که با حضور محسن زنگنه، نماینده مردم شریف تربت حیدریه، زاوه و مه ولات؛ مصطفی محمدی، سرپرست فرماندار؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین اسلامی، امام جمعه شهرستان مه ولات؛ خانواده حاج رمضانعلی رضایی، خیر کتابخانه ساز و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، ضمن تشکر از خانواده حاج رمضانعلی رضایی، خیر کتابخانه ساز کتابخانه عمومی شهر شادمهر گفت: شما با ساخت این کتابخانه و اهدای آن به مردم شادمهر باعث پرورش کودکانی خلاق و آگاه خواهید شد که در آینده می توانند تاثیر به سزایی در سرنوشت کشور خود داشته باشند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به محدود بودن منابع مالی دولت در حوزه فرهنگی، افزود: بخشی از ساخت و یا اتمام پروژه های کتابخانه ها با مشارکت و همراهی مردم و خیرین بوده است.

 

وی گفت: به همه مردم فرهیخته شهر شادمهر عرض می کنم که به یاری خداوند اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تمام تلاش خود را دوشادوش خانواده خیر حاج رمضانعلی رضایی برای تربیت و پرورش، پرکردن ایام فراغت و در جهت تسهیل گری بسیاری از امورات در حوزه فرهنگی، اجتماعی، دانش افزایی فرزندنتان و توانمندی عموم مردم خواهیم کرد تا این کتابخانه در نقش یک مددکار در کنار شما برای امید، نشاط و رضایتمندی مردم شادمهر فعالیت کند.

 

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به اینکه عمده مخاطب کتابخانه ها کودکان و نوجوانان هستند، افزود: امیدوارم این کتابخانه این نسل را به گونه ای پرورش دهد که در آینده به وجود آنها و کارهای خوبشان افتخار کنید.

 

گفتنی است، مراحل ساخت و تجهیز کتابخانه عمومی شهر شادمهر مه ولات با اهدای زمینی به متراژ 305 مترمربع و هزینه ای بالغ بر پانزده میلیارد ريال از طرف حاج رمضانعلی رضایی، خیر شهر شادمهر از سال  1398 عملیات عمرانی آن آغاز  و در تیره ماه 1400 با صرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ريال توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برای تجهیز کتابخانه به مرحله بهره برداری رسید. این کتابخانه دارای بخشهای مخزن کتاب، بخش کودک و نوجوان، سالن مطالعه خواهران و برادران و بخش نشریات در دو طبقه احداث شده است.

 

کد خبر 1073731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha