ثبت‌ نام دومین دوره طرح «تربیت مبلغ زندان» آغاز شد

دومین دوره تربيت مبلغ ويژه حضور در زندان (طرح معراج ) توسط معاونت تبلیغ این حوزه به‌ منظور شناسايي، آموزش و توانمندسازی مبلغين در محيط ويژه زندان طراحی‌ شده است، طلاب برادر در مشهد می‌توانند تا ۲۳ تیرماه اقدام به نام نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دومین دوره تربيت مبلغ ويژه حضور در زندان (طرح معراج ) توسط معاونت تبلیغ این حوزه به‌منظور شناسايي، آموزش و توانمندسازی مبلغين در محيط ويژه زندان طراحی‌شده است، طلاب برادر در مشهد می‌توانند تا ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزش مجازی مبلغان به نشانی https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com نسبت به نام‌نویسی در این طرح اقدام کنند.

 

اشتغال به سطح دو حوزه علميه خراسان، قبولي در مصاحبه و حداكثر ۴۰ سال سن، ازجمله شرايط ثبت‌نام در اين دوره عنوان‌شده است. زمان مصاحبه ۲۶ تا ۲۹ تيرماه می‌باشد و زمان برگزاري دوره از ۲ مردادماه به مدت ۳۰ جلسه در روزهاي زوج و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ خواهد بود.

 

در این دوره مباحثی ازجمله « ارتباط مؤثر، آشنايي با مواد مخدر، علل گرايش و عوارض، آشنايي با جریان‌های انحرافي فعال در زندان، توليد محتوا، آشنايي با پيشينه زندان، روش کلاس داری تبليغي زندان، روش‌های اصلاح بزهكاران، تکنیک‌های اقناع انديشه و اصلاح رفتار انجام خواهد شد.

 

همچنین آشنايي با اصول و فنون مشاوره، آشنايي با جرم و جرم‌شناسی، بایدها و نبایدهای تبليغ در زندان، انتقال تجارب تبليغي زندان، هشدارهای حفاظتي امنيتي زندان و آشنايي با احكام مبتلابه در زندان از دیگر مباحث در نظر گرفته‌ شده است.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اداره آموزش معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به شماره تلفن ۳۲۰۰۸۴۱۶ و یا اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان به شماره ۳۲۲۵۱۲۶۲ تماس بگیرند.

کد خبر 1073741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha