آیین اختتامیه مسابقه مشاعره به همراه افتتاحیه محفل ادبی شکوفا در زنجان برگزار می شود

آیین اختتامیه مسابقه مشاعره به همراه افتتاحیه محفل ادبی شکوفا به میزبانی محفل ادبی استاد رضا روزبه اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیین اختتامیه مسابقه مشاعره با محوریت شعر «دفاع مقدس، ایثار و شهادت»، با حضور شاعران و نویسندگان حوزه ادبیات و کودک زنجان همزمان با گرامیداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان به میزبانی محفل ادبی استاد رضا روزبه اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان روز شنبه 19 تیرماه ساعت 17 در پلتفرم اسکای روم در محل کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی برگزار می شود.

 

گفتنی است، در آیین اختتامیه با حضور مهمانان ویژه، جواد پیشنماز و سیده حدیثه هاشمی از رشت حضور خواهند داشت و علاوه بر افتتاح محفل ادبی شکوفه(حوزه ادبیات کودک و نوجوان» برنامه های فرهنگی متنوعی از قبیل« شاهنامه خوانی، سعدی خوانی، منزوی خوانی، قرائت داستان، شعرخوانی و برنامه مشاعره دفاع مقدس» برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند روز شنبه 19 تیرماه ساعت 17 از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/mahfel-adabi-roozbeh-zanjan  و با انتخاب گزینه مهمان در این آیین شرکت کنند.

کد خبر 1073837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha